Friday, October 21, 2011

biarkan lah ia

hurmmm....dh lme x mnyebok kt blog kesyangn ak nie...bkn x nk wat entri bru..just terlalu bnyk komitmen kt luar yg x bisa mberi ruang waktu utk buat entri bru nie....n one more reason is...bila buka blog n bile tbace entri sblom nie...watkn hati terusik yg teramat...mmglh kn...org kte patah tumbuh ilang bganti...tp yg ini x bole nk gnti2 lg...ok fine kite abis kt cnie  dr bcrite  tntng bnd tue lg ye...

hurmmm...bru2 nie ak dh mula wat hobi yg bru...hobi yg slame nie x akn pernah aku terpikir nk buat...ak sangup bgun awl dr waktu yg dlu....ak x tahu mcm mne ak bole tpengaruh nk buat hobi mcm tue...download a new song, movie n variety show from korea is my new hobbies...hahahaha...ok itu bkn cerita yg sebenarnye yg ak nk ckpkn n ia xd kaitan lngsung ngn tajuk entri kn3...=P

ok now ak nk cerite perkara yg sebenarnye...sbnrnyer ak dlm dilema diantara kawan n kasih n sayang....hurmmm mcm mne ak nk ckp erk...ak sbnrnyer mmg dh nekad x nk ad kaitan ngn bena2 mcm nie lg..yelah ak nk focus more on my study smnjk epilog aku ngn dia tue blalu...mmg rindu tp ak dh bjy mhapuskan rse itu..even not 100% but i still can do it...

akhir2 ini ak dgn sengajanya mnghindar drpd bbicara mngenai hal ehwal hati dan perasaan..bkn apa..aku just can't survive anymore if that thing happen again...aku khuatir aku akan hanyut dan terus hanyut dengan prasaan aku sendiri...hidup mcm ini lebih baik drpd hidup yg selalu bmain ngn kata2 n hati sndri...from now on...i will bz with my last year project...my tesis is my new love...aja aja fighting...yeahhh!!

No comments:

Post a Comment