Tuesday, August 20, 2013

PERmuLAan YAng mEnyaKItkan




...sememangnya sakit bila mana hati yang telah kita serahkan pada seseorang itu hanya untuk di permainan sahaja...di cari, dibelai, di manja, di jaga, di layan hanya bila di perlukan..manusia itu pelek..tp mungkin saja ia hanya aku..ya aku yang terlalu sensitif tentang kita..hubungan kita..percakapan kita..aku terlalu berjaga-jaga..berhati-hati dengan hubungan kita..teralu menjaga hubungan kita..sedang kau..kau...hummm...ntahlah kau terlalu rumit untuk aku mengerti..atau mungkin aku yang tak pernah berusaha untuk mengerti perasaan kau...pengalaman terhadap hubungan yang lalu membuatkan aku terlalu berjaga-jaga..terlalu bnyak rasa syak wasangka yang timbul dlm hati..harapan aku hanya satu...terima aku seadanya..mulut aku mmg berat untuk mengungkapknnya...kerna aku hany seorng wanita biasa..sayang mcmne skalipun..aku takot untuk mnyuarakannya...takot kalau2 hanya aku yang merasakannya...takot kalau2 aku di permainkan sekali lagi..aku mmg nampak keras pada luarannya...namun hatiku lebih lembut dr kapas..hurmm!!!biarkn sahaja..inilah kelemahan aku..terlampau berlembut sehingga di pijak...Ya ALLAH berilah petunjukmu..terangilah jalan yang harus ku lalui...permudahkanlah segalanya...hanya pada-MU aku mngadu..amin..

No comments:

Post a Comment